Produkty zakupione w ZOL Tagart sp. z o.o. objęte są dwuletnim okresem gwarancji, chyba, że konkretny produkt – jego opis na stronie (karta produktu) lub informacje na metce mówią inaczej.  Aby reklamacja była poprawnie przez nas przyjęta prosimy o podanie danych dotyczących (nr zamówienia, nr dokumentu księgowego – np. faktury, paragonu). Te informacje będą wystarczające i nie będzie konieczności przedstawiania dowodu zakupu.

Aby zareklamować dany towar, prosimy o postępowanie według poniższej instrukcji.

 

1. Wypełnij  dokładnie formularz reklamacyjny.

Prosimy o poświęcenie temu chwili. Im lepiej i staranniej wypełniony formularz, tym łatwiej jest nam procedować daną reklamację.

Formularz do pobrania znajduje się w linku: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

2. Zapakuj towar.

Zwracamy uwagę na to, aby towar wrócił do nas bez uszkodzeń. Proszę włożyć do środka wypełniony formularz i zabezpieczyć dobrze paczkę na potrzeby transportu.

 

3. Wyślij do nas na adres:

ZOL Tagart sp. z o.o.

ul. Mieszka I-go 4

39-400 Tarnobrzeg.

 

4. Czekaj na decyzję reklamacyjną.

Z reguły zapada ona w ciągu kilku dni, nie dłużej jednak niż 14 dni.