Reklamacje
Produkty zakupione w ZOL Tagart sp. z o.o. objęte są dwuletnim okresem gwarancji, chyba, że konkretny produkt – jego opis na stronie (karta produktu) lub informacje na metce mówią inaczej. Aby reklamacja była poprawnie przez nas przyjęta prosimy o podanie danych dotyczących (nr zamówienia, nr dokumentu księgowego – np. faktury, paragonu). Te informacje będą wystarczające i nie będzie konieczności przedstawiania dowodu zakupu.
Aby zareklamować dany towar, prosimy o postępowanie według poniższej instrukcji.
1. Wypełnij dokładnie formularz reklamacyjny.
Prosimy o poświęcenie temu chwili. Im lepiej i staranniej wypełniony formularz, tym łatwiej jest nam procedować daną reklamację.
Formularz do pobrania znajduje się w linku: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
2. Zapakuj towar.
Zwracamy uwagę na to, aby towar wrócił do nas bez uszkodzeń. Proszę włożyć do środka wypełniony formularz i zabezpieczyć dobrze paczkę na potrzeby transportu.
3. Wyślij do nas na adres:
ZOL Tagart sp. z o.o.
ul. Mieszka I-go 4
39-400 Tarnobrzeg.
4. Czekaj na decyzję reklamacyjną.
Z reguły zapada ona w ciągu kilku dni, nie dłużej jednak niż 14 dni.